www.24smolian.com

„Ходжа“ от Смолянско дава газ и предупреждава „Мръсно ме издуват, хвърлям яко!“… „Който ме мрази, под мен да лази“

сряда, 29 юни 2016 г.1коментара

„Който ме мрази, под мен да лази!", „Много мръсно ме издуват", „Хвърлям яко - пази се от ремуса". Тези надписи върху автомобил събират погледите в родопските села в последните дни. Вероятният притежател на возилото е поставил и името си на задницата на колата, като е посочил прилежно и възрастта си. „Ако името е на собственика, това е мъж, който твърди, че е най-младият ходжа в България. Алейдин обикаля Родопите и казва, че може да разваля магии и да лекува от алкохолизъм", коментираха жители на Бенковски.
24smolian.com
Изпрати :

+ коментара + 1 коментара

Анонимен
30 юни 2016 г., 13:11

Не вярвайте на ходжи шерлатани, те ще ви взезмат парите и най- много да ви навлекът пробеми.

Публикуване на коментар

Редакцията не носи отговорност за съдържанието на коментарите. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


Родопи Смолян - FACEBOOK I Родопи Смолян - FACEBOOK I Родопи Смолян - FACEBOOK I Родопи Смолян - FACEBOOK I

 
24 СМОЛЯН